Vlucht - Reisverslag uit Singapore, Singapore van iris maden - WaarBenJij.nu Vlucht - Reisverslag uit Singapore, Singapore van iris maden - WaarBenJij.nu

Vlucht

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg iris

25 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Nou menschen, het avontuur is begonnen!!

Na een paar uur rond te hebben gewandeld op Schiphol hebben m'n ouders me bij de Gate afgezet. Gepaard met veel tranen ben ik het vliegtuig ingestapt. Al snel had ik daar geen tijd meer voor, omdat een leuk indo vrouwtje van 32 uit Amerika besloot om tegen me gaan lopen kleppen om daar vervolgens niet meer mee te stoppen totdat ik slaap viel. Het was dus een gezellig vlucht!! Ik heb toen ook meteen m'n eerste nieuwe woordje Engels geleerd! Eyebags! Zegt meteen genoeg over hoe knap ik er nu uit zie....

Maargoed, de vlucht is dus helemaal goed verlopen en heb inmiddels ook mn hostel gevonden. Ziet er allemaal prima uit :)!

Nou, verder heb ik eigenlijk nog weinig te melden, dus ik ga mn benen maar s strekken en de boel een beetje verkennen!

Tot de volgende!

  • 25 Juli 2014 - 20:51

    Pa:

    Hoi Iris,

    Een goed begin, is meestal al het halve werk.
    Ik heb vanaf het moment dat we Schiphol hadden verlaten, héél erg vaak aan je moeten denken.
    Ook de nachtrust was duidelijk minder. Maar, nu ik weet dat het begin van je trip goed is gegaan,
    doet mij dat goed. Ik blijf je nauwlettend volgen. dat begrijp je natuurlijk wel.

    Groetjes;
    Your Daddy

  • 26 Juli 2014 - 14:42

    Evelien:

    Hee iris,

    Goed te lezen dat je goed en veilig aangekomen bent!
    Je hebt ook gelijk je engelse taal op kunnen pakken in het vliegtuig hihi.
    Succes met al je ontdekkingen!

    Liefs evelien

  • 26 Juli 2014 - 17:04

    Stef:

    hahahahahahaha ik zie het al helemaal voor me :') Zo iemand die waarschijnlijk pas na een uur tegen je kleppen pas in de gate had dat je al een uur sliep :P

    Fijn dat je veilig bent aangekomen! Kei stoer zo in je eentje in het vliegtuig! Ik doe het je niet na (zonder te huilen op de schoot van de eerste beste die naast me zit van vliegangst lol)

    Kijk uit naar je volgende verslagen.

    Groeten

  • 26 Juli 2014 - 18:21

    Tous:

    Hey Avonturier,

    Aah heerlijk een kleppend vrouwtje naast je! Leuk dat je met haar wat gaat eten.
    Goed om te horen dat je veilig en wel bent aangekomen. En nu al alles goed verkent! Slaap ik zelf ook beter van ;-). Ik zit al op mijn stoel te wachten naar je nieuwe avonturen. Heb je het boek al een beetje doorgekeken?

    Heeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier! Groetjes uit het nu wel heeeel saaie Breda

  • 27 Juli 2014 - 13:33

    Iris Van Der Maden:

    Dankjullie voor de lieve berichtjes :)!!! Erg tof!

    en Tous; ik heb alleen nog maar de envelope geopent die k mocht openen in het vliegtuig! Verder nog niet ;) Ik wacht totdat ik het echt nodig heb. Kan ik lekker janken en knuffelen met Harry ;!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 10069

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: