Dag 1 SP - Reisverslag uit Singapore, Singapore van iris maden - WaarBenJij.nu Dag 1 SP - Reisverslag uit Singapore, Singapore van iris maden - WaarBenJij.nu

Dag 1 SP

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg iris

26 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Dag 1 ben ik naar Little India, Chinatown en City Centre gegaan.
Little India was saai, Chinatown was wel lache om een keer gezien te hebben. De tempels met belachelijk veel dikke mannetjes waren wel leuk! En die soort ballonen met belletjes erin waren ook wel grappig.
City Centre was echt tof! Zonder gebouwen zoals ik wel had verwacht, maar gewoon een singel rondom een grote waterpartij. Ze waren bezig met het oefenen van een feestdag… vraag me niet waarom! Maar heb ik dus wel een kei gave vuurwerk show gezien, was echt tof! Verder ben ik nog naar een dino museum geweest, was ook gaaf om te zien. Ging over het ontstaan van de dino’s tot aan het uitsterven en het verder leven van de mens vanuit die ‘mammels’. En met mijn fantastische Engels dacht ik dat ‘mammals’ mammoeten waren… blijkt dat dat zoogdieren betekend. Ik zat die mensen al uit te lachen dat ze dachten dat wij van mammoeten afstamden.. achja, weer wat geleerd!!
Verder heb ik kei veel gelopen en kei veel gezweten, dus ik ga lekker douche!

Ohja, de planning voor de andere dagen, mochten mensen t willen weten;
Dag 2; botanic garden, Gardens by the bay, Forum the shopping mall en als t goed is ‘s avonds met een gast die hier werkt naar zijn favo headbangers café… dus ben beniewd!
Dag 3; een of ander eiland waar ze mooie stranden en natuur hebben
Dag 4; geeeen idee en lunchen met een vrouwtje dat ik heb ontmoet in het vliegtuig.
Dag 5; geeeeeen idee
Dag 6; doorvliegen naar Auckland :D

P.s. Foto's plaats ik fb.. hier kan ik niks bijschrijven

  • 26 Juli 2014 - 16:59

    Stef:

    hahahahahaah zo'n Iris-verslag. Hou er van.

  • 26 Juli 2014 - 18:18

    Tous:

    Lekker vlug verhaaltje hahaha. Leuk dat je mensen hebt ontmoet! Ben wel benieuwd naar dat heavy metal cafe. Hoe smaakt het bier daar? Of mis je de hertog jan al??

  • 26 Juli 2014 - 19:12

    Pa:

    Hoi Iris,

    Gelukkig ontmoet je wat nieuwe mensen en heb je een paar leuke dingen op het programma staan voor de volgende dagen. Leuk om te horen en geniet ervan.

    Groetjes:
    Your Daddy

  • 27 Juli 2014 - 13:39

    Iris Van Der Maden:

    Ben ook blij dat ik wat op de planning heb pa! Niks doen word ik niet echt beter van.. Maar tis allemaal kei mooi en gezellig, dus t komt goed :D

    En ja, mijn verhalen kunnen niet altijd even lang zijn he lieve Tousje ;) En de plannen zijn gewijzigd... ga niet meer naar dat café, maar naar en jamsessie met die gast en nog 2 NL'se meiden. Geen idee wat hun doen, maar vast ook wel iets ;) wordt dus een leuke avond!!!
    Hier hebben ze Tiger. Echt super lekker bier! Dus HJ zal ik niet gaan missen denk ik.
    Maar hoe gezellig die mensen hiero ok zijn, jullie ga ik zeker weten wel missen!!!!

    XXx

  • 30 Juli 2014 - 12:42

    Anne:

    Hahaha Iris, ´de mens stamt af van mammoeten´. Die houden we erin ;)
    Klinkt allemaal erg leuk wat je tot nu toe beschreven hebt!

    Have fun, dear! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10077

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: