invercargill - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu invercargill - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu

invercargill

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg iris

07 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Hoi mensen!!

Totaal niet kloppend met mijn plan ben ik nu in invercargill! K wilde liften van Dunedin naar te anau. In het hostel, gepakt en gezakt ontmoette ik een kerel die ook Wilde gaan liften, maar dan naar invercargill, wat ongeveer halverwege mijn route ligt. Dus we zijn samen naar de snelweg gelopen en n'a n half uur zaten we al in een auto!! Omdat een lift naar te anau vinden niet handig was aan t eind van de middag, heb ik besloten met Robert (die gast van t hostel) naar invercargill te gaan en daar 2 nachten te blijven. Die meid die ons een lift gaf Vond t zo gezellig, Dat zo met zn 3en uitgaan! Morgen ga ik proberen verder te liften naar te anau.

Toch heb ik vandaag voor t eerst echt heimwee.. ik weet niet wat t is... misschien te veel veranderingen, totaal geen ritme en vastigheid, iedere keer n ander hostel met andere mensen... MAargoed, op advies van renate ga ik iets rustiger aandoen en niet iedere dag bijna 12 uur Weg zijn, maar ook tussendoor alles laten bezinken.

Ben vandaag met Robert naar bluff geweest, t meest zuidelijke puntje van t eiland. Helaas hebben we meer moeten schuilen voor de storm, dan Dat we rond hebben gelopen, maar t was Mooi!! Raar gevoel om op t randje van de wereld te staan..

Nou ik ga mn spullen pakken voor vanavond en morgen! Tôt de volgende! En Iedereen (pa en Evelien;)) kei bedankt voor jullie leuke berichtjes :) tof te zien Dat jullie me volgen :) x

  • 08 Augustus 2014 - 19:32

    Pa:

    Ha die Dochter,

    Als ik je verhalen volg, dan is het volgens mij wel erg héftig allemaal. Dus het iets rustiger aan doen, lijk mij een goede optie. Je moet het ook allemaal verwerken, zoals je zelf ook al aangaf. Het steeds veranderend slaapverblijf met daarnaast ook nog andere mensen, is misschien wel leuk,
    maar het is en blijft, toch heftig. Je leert er wél veel van denk ik. Dus gun jezelf de tijd en geniet van alles wat je ziet en hoort. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.
    Veel liefs van je Daddy

  • 08 Augustus 2014 - 19:56

    Els:

    Hoi Iris, Ik kijk iedere dag uit naar je blog wat je allemaal weer hebt meegemaakt.
    Wel heel veel allemaal, maar ja je wilt er natuurlijk alles uithalen.
    Probeer inderdaad ook wat momenten van rust in te bouwen.
    Het gaat anders veel te snel en je beleeft net echt alles. het gaat aan je voorbij. Jammer is dat.
    Ik ga nu facebook kijken of je al nieuwe foto's erop hebt staan.
    Tot zondag als we Skype.

    Een dikke knuffel, je Ma

  • 14 Augustus 2014 - 14:32

    Evelien:

    Kop op meid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 10068

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: