Eerste stage week - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu Eerste stage week - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu

Eerste stage week

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg iris

09 September 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi mensen!
Mijn eerste stage week zit er al weer op!! De tijd vliegt, en das een goei teken, toch?!

Mijn collega's zijn echt super gezellig. Laurence en Gillian (mijn stage begeleidsters) en de vrijwilligers zijn super geïnteresseerd, gezellig en hebben kei veel kennis, altijd handig!

Zo heeft één van de vrijwilligers mij op m'n eerste dag al meegenomen opzoek naar de Robin, en we hebben m gevonden! Hij was kei schattig, daar kan ik me de komende maanden wel mee zoet houden!
Ook ontmoette ik een man wie getrouwd is met een Nederlandse vrouw, en zij hebben mij uitgenodigd voor een zondagse lunch, super gezellig! Meteen ingepland dus.

Ook in 't gezin gaat 't goed! Kan het heel goed vinden met Jerome, en das wel fijn! We zijn al 2x op stap gweest. 1x met z'n tween, en de andere keer met Fara (vrouw van Jerome) en de zus van Jerome. Dat was echt gezellig! Eerst langs de boulevard gelopen, toen een veel te grote ijsco gegeten bij de beste tent van NZ (ben t er mee eens!!) en toen een belgisch bieren café in, was geslaagd!!
Deze vrijdag gaan we naar het Auckland museum en savonds weer de stad in, en zaterdag avond waarschijnlijk ook weer, ziet er gezellig uit dus!

Ben alleen inmiddels wel 5 kilo aangekomen... die Filipino's eten veeeeeel!! Tis ammol kei lekker, maar tis echt veel.. En daarnaast maken ze ammol dingen voor mij die ik 'moet' proeven. Heel lekker en leuk, maar de kilo's vliegen er aan ;)
Dus ik heb besloten de komende 5 weken 3x per week naar bootcamp te gaan. Dus hopelijk gaat t daarna beter!

Verder heb ik de ergste heimwee ooit gehad... begon zaterdag avond,en stopte pas zondag laat in de middag. Ik kon niks anders dan huilen... Echt zo raar.. wat ik ook deed, waar ik ook aan dacht, ik kon niet anders dan huilen. Dus ben maar een dagje naar t strand geweest om ff goed uit te waaien en ff tijd voor mezelf te hebben. s 'Avonds gelukkig geskyped met pa en ma! Dat hielp ook goed. Denk dat alle spanning van afgelopen maand en het begin van mn stage eruit kwam ofzo.. Nu ik eindelijk op m'n plek zit en rust en ritme heb.. Dus ik hoop dat ik het ergste nu wel gehad heb, want t was echt niet leuk!

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws.. Behalve dat t nog 52 dagen duurt voordat paps en mams hier zijn!! Aftellen is begonnen :D !!

En ohja!!! Er is een Go Dutch winkel op 10 minute rijden afstand :D !! Dus heb meteen peperkoek, washandjes en appelstroop ingeslagen ;)!

Dat was 'm weer, tot de volgende!

De laatste 'ohja'! Mijn terugreis is geboekt! Ik kom als t goed is zondag 8 februari om 19:05 aan op Schiphol!! Maar daar gaan we nog lang niet over nadenken :D

  • 09 September 2014 - 21:34

    Anneke De Bruijn:

    Hee Iris,

    Super dat je het zo naar je zin hebt en dat de tijd vliegt!
    De foto's zien er in ieder geval goed uit.
    Ik kan me niet voorstellen hoe zo'n erge heimwee voelt maar wel fijn dat je nu rust en ritme hebt.
    Succes met je stage!
    O ja, leuk dat je je terug reis al geboekt hebt...
    Hebben we reden voor een high tea/wine/beer of wat dan ook

  • 12 September 2014 - 14:50

    Pa:

    Hoi Iris,
    Nu je op je stageplek zit, denk ik dat het met de heimwee wel goed komt.
    Ook al kom je wat aan, geniet maar van alles wat je daar krijgt en meemaakt.
    Als wij in New Zeeland zijn, kun je ons veel vertellen en laten zien. Komt dus goed.

    Groetjes:
    Your Daddy

  • 13 September 2014 - 13:53

    Adri V.genk:

    Iris,
    Niks gek hoor, dat je heimwee had .,n Teken dat je ons kleine landje niet vergeten bent.
    Maar wij zien niet wat jij wat jij ziet en dat nemen ze je nooit meer af.
    Geniet ervan en als de broeken te klein worden ,n elastiekje in de tailleband geeft weer ruimte.
    Gr.A3v.G.

  • 17 September 2014 - 18:27

    Tante Annie:

    Hey vrouwke.....komt goed :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 10074

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: