ff niks! - Reisverslagen van iris van der maden - WaarBenJij.nu ff niks! - Reisverslagen van iris van der maden - WaarBenJij.nu

ff niks!

Zoals de titel al zegt: even helemaal niks! Na al dat jakken, jagen en stressen van de afgelopen 4 jaar is het tijd om ff te doen waar ik zelf zin in heb, zonder verplichtingen! (Hoewel je die altijd wel op een of andere manier blijft houden, maar toch!).
Dus, ik ga... geen idee hoe lang, waarschijnlijk 4 maanden ofzo, naar Canada en daar lekker wandelen, genieten van de natuur, rust, uitzichten, gezelligheid, nieuwe mensen en hopelijk een hele hoop mooie nieuwe ervaringen en herinneringen :)
Ik hoop dat ik aan het eind van mijn reis nog wat geld over heb, want dan kan ik IJsland (waar ik toch over moet stappen) nog even meepakken :)

Recente Reisverslagen:

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10088

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: