vanalles - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu vanalles - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu

vanalles

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg iris

01 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Inmiddels ben ik veilig aangekomen in Auckland!

De 1 na laatste dag in Singapore was nogal spannend!! Ik ben toen de Tree Top Walk gaan doen. Das een wandeling van 5 uur, waarin je een brug tegenkomt waar je boven de boomtoppen van het woud uit kan kijken, super vet dus!!
MAAR, net toen ik die brug opliep (het is 1 richting, dus ik kkon niet terug), begon het echt kei hard te onweren! Je kent het wel, 'die ene harde klap' die we in NL kennen, maar dan dat gewoon fucking een half uur lang en kei snel achter elkaar! Ik was natuurlijk kei bang, want ik was t hoogste punt in de hele omgeving.. Dus toen heb ik bekant 3 kwartier op mn hurken in elkaar gevouwen op die brug gezeten (arme knieën..). Ben nog nooit zo blij geweest om de vogels weer te horen fluiten. Dus ja, dat was wel ff goed spannend!
Maar zoals jullie merken heb ik t weer overleefd.

Die avond heb ik niks meer gedaan, ik was kapot.

De laatste dag in Singapore heb ik ook niks gedaan. Beetje bijgeslapen, opgeruimd, doei gezegd tegen mensen en mn vlucht gehaald!

Mocht eerst niet mee, odmat ik geen visum had om mer dan 8 uur in Australië te blijven (had een tussen stop van 10 uur!!!) Echt zo belachelijk, moest ik dus een visum van 70 dollar (50 euro) kopen om te Mogen wachten op het vliegveld.. maargoed, ik had geen keus dus heb t maar gedaan.
Die 10 uur wachten ging redelijk. Zat in de vorige vlucht naast een kei gezellige gast uit Auckland, die ook 10 uur moest wachten om naar Nieuw Zeeland te vliegen, dus ook die 10 uur heb ik weer overleefd.

Ben nu in mn hostel in Auckland, tis hier echt mooi en schoon, heel wat anders dan in Singapore.. Maar de mensen daar waren wel gezelliger, valt beetje tegen hier. Maargoed, ben morgen toch al weer weg hier.
Dan begint t meest spannende van mn trip... de rondreis! Ben echt benieuwd hoe dat zal gaan.. Niks gepland te hebben, geen slaapplek, geen mensen kennen, geen vervoer hebben... We zullen t zien!

Vanmiddag ontmoet ik mijn gastfamilie, heb er al zin in! Via de mail kwamen ze iig super aardig en behulpzaam over, dus dat moet wel goed komen denk ik.

Nou, jullie hebben weer genoeg leesvoer, voor foto's zie wederom mijn fb.

  • 01 Augustus 2014 - 16:35

    Julia De Bruijn:

    iris ik hoop dat je het gaat Groetjes Oma

  • 02 Augustus 2014 - 21:57

    Evelien:

    Hee hee,

    So ik ben weer bijgelezen. Wat een verhaal zeg de lange wandeling met een hele onweer belevenis erbij, pfff knap dat je rustig bent gebleven maar dan duurt een half uur wel heeeeeeeel lang he!
    Ookal veel mensen ontmoet aan de foto's te zien!

    Nu je rondreis, spannend! Maar die ga je vast en zeker ook goed doorstaan!
    Geniet ervan!

    Liefs evelien

  • 03 Augustus 2014 - 15:36

    Annie De Bruijn:

    Hoi Iris,
    Ik lees dat je een avontuurlijke reis hebt .... nog veel plezier groetjes Tante Annie :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 10098

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: