Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van iris maden - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van iris maden - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg iris

28 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Dag 2 en 3 waren redelijk rustig.
Gister ben ik naar de Botanic Gardens en Gardens by the bay geweest, was echt super mooi!! En grasboom gezien wat geen boom is, en waar ze alcohol van maken, en een plant waar ze tequila van maken, dus da was wel leuk!

'S avonds zijn we met 12 mensen van het hostel weeste stappen, was echt een top avond!! Naar wat bandjes weeste kijken en later nog voor het hostel met gitaren en bier wat bijgekletst. Lag uiteindelijk om half 7 op bed, dus vandaag was een zware dag!
Heb dan ook alleen maar op Sentosa Island rondgelopen. Niet veel gedaan eigenlijk..

Tot zo ver mijn super spannende verhaal!

en Ohja, ze hebben hier Breda bier!! Voel ik me toch nog een beetje thuis ;)

  • 29 Juli 2014 - 09:20

    Pa:

    Hoi Iris,
    Hopelijk kom je niet te veel van die alcoholhoudende bomen en gelegenheden tegen.
    Je zou er door van het padje raken. Ondanks dat het soms zwaar is, geeft het Breda bier, je toch een beetje een thuisgevoel. Mooi Toch..
    Groetjes:
    Your Daddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 10085

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: