Druk druk druk! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu Druk druk druk! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van iris maden - WaarBenJij.nu

Druk druk druk!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg iris

28 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi menschen!

De BBQ vorige week ging door, was een top avond! Ze heeft kei leuke vrienden, dus veel gekletst en heerlijk gegeten!
De volgende dag vroeg op, wilde om 7 uur beginnen zodat ik optijd klaar zou zijn voor therapie. Zo gezegd zo gedaan! Die avond bootcamp, dus was kapot ;)

Dinsdag de 21e 's avonds dinner gehad bij Karen, ook een Robinmonitor mensje van stage. Was gezellig! Hebben Nieuw Zeelandse lam gegeten, man das lekker!! Was alleen van vorig jaar, dus als ze nieuwe van dit jaar binnen heeft word ik nog n keer uitgenodigd ;)

Woensdag weer werken en bootcamp, niks bijzonders.
Donderdag was nog ff spannend. We hebben opt werk een boek, waar je in moet schrijven naar welk gebied je gaat en hoe laat je verwacht terug te zijn. Als je n half uur na tijd nog niet terug bent, schakelen ze hulpdiensten in. Maargoed, ik was de enige op kantoor, en mn baas was nog in't veld... 1 uur na tijd was ze nog niet terug.. En ja, ze is ervaren, had een radio en bla bla bla, maartoch, je weet maar nooit! Dus was naar de Rangers gelopen, maar gelukkig kwam ze 1,5 uur na tijd terug. Maargoed, ik was inmiddels te laat voor mn dinner met Mike en Yvonne, dus snel naar huis gedouched en daarna nog kei gezellig avond gehad met hun. Geen idee wat ik gegeten heb, maar t was lekker !

Die vrijdag voor de laatste keer geskyped met paps en mams :D !! T gaat nu echt bijna gebeuren :D !! Morgen om kwart voor 12 snachts komen ze aan, kan niet wachten!!!!!

Gelukkig hadden we een 3 daags weekend, ben naar Waiheke gweest. Poging 2! Nu was t wel kei lekker weer. Dus ben zaterdga nar t strand geweest, toch naar Hamish thuis om mn spullen te dumpen en hebben we 's avonds wa bier ingeslagen en een gezellig avond gehad.
Zondag ben ik gaan wandelen en hij z'n eigen dingen gedaan. Maar toen ik terug kwam kickte zijn landlord mij t huis uit.... Da was wel zo'n geschift wijf.. Ze eiste alles en alle tijd van Hamish op, was echt een controle freak (op de verkeerde manier...), ze ging Hamish traning als haar little puppy dog..., en ik was kei associaal want ik had daar gedouched en liep zomaar na mn wandeling het erf op zondag Hamish naar buiten te bellen... echt, hij betaalt toch huur?! Hij mag toch zelf weten wie hij uitnodigd... maargoed, hij was geen hotel en ik maakte alleen mar misbruik van hem, dus ze moest hem beschermen (die gast is 26...) en daarom moest ik direct vertrekken.. nouja, best! Dus 3 uur later zijn we de stad in gegaan naar zijn maat (Kulraj), om te vragen of ik daar kon slapen, want alles was natuurlijk volgeboekt vanwege Labor weekend. Gelukkig kon dat :) Was een toffe gast! Dus vond t niet erg.

Ben die zaterdag naar de dansshow van Hamish weeste kijken, was echt tof! Ging over dingen die alle jongeren en ouders helaas meemaken, zoals zelfmoord, dronnken rijden, pesten, geweld etc. Dus was echt mooi om te zien!
Ik had voor Hamish zn verjaardag pannenkoeken mix meegebracht, dus hij had er zijn eigen draai aan gegeven en uiteindelijk hadden we heerlijke Dutchwi pannekoeken ;) was echt lekker! met chocola (kan niet anders..), vruchtenroomsaus, een of andere zoete saus en jam, lekker mega ongezond ontbijt :P!
Daarna zijn we met zn 3en gaan vissen. Nouja, de mannen gingen vissen ik ben een boek gaan lezen ;) was gezellig!
en de rest van de dag met Kulraj op t strand gelegen, omdat dat stomme wijf Hamish aan t werk had gezet, hij meost een zwembad voor haar uitgraven... serieus.. ziek mens. Wordt nog erger! Hoorde de laatste dag dat zij vroeger honden naar buiten lokte met koekjes, om ze vervolgens af te maken.. zegt genoeg denk ik zo ?!

Al met al een super tof weekend gehad, dus de tijd ging lekker snel :D
Vandaag een kantoordag, want t regende de hele dag, dus da was ff lekker bijkomen van t weekend. Hopelijk ist weer morgen beter, en al helemaal vant weekend als paps en mams hier zijn :D !! Echt zooo zin in! Heb ze echt onwijs gemist.

morgen eerst werken, dan bootcamp, en heb ammol dingen zitten verzinnen om te doen om de tijd te doden tot 11 uur voordat ik ze op kan gaan halen :D zal een lange avond worden denk :P

Nou, dis wel weer genoeg leesvoer!
Tot over 2 weken weer :D ! Xx

  • 29 Oktober 2014 - 21:40

    Evelien:

    Nou nou.

    Je titel klopt aardig zeg! Druk druk druk.
    Je hebt het onderhand nog drukken als hier omgeving zwaluw!
    Wat zijn je verhalen en ervaringen toch leuk om te lezen, en bizar dat er zulke geschifte mensen bestaan. jammer! Geeft een hele andere draai aan je weekend. Gelukkig heeft hij een lieve vriend waar je terecht kon!
    Echt te gek dat je in eigenlijk een korte tijd een goede vriendschapsband op kunt bouwen, heb je echt wel nodig! Op momenten dat je het taai heb kunnen hun je er door slepen!

    De foto's op facebook zijn ook weer mooi!

    Als het goed is zijn je ouders er nu "eindelijk"
    Ik wens je veel plezier samen met hun, geniet en benut alle tijd die je samen met hun hebt!
    Aan de verhalen te lezen is het gemis wederzijds!
    Kan je lieve papa face to face zeggen dat je goed moet oppassen met je rug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

iris

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 10094

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 15 December 2016

ff niks!

24 Juli 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: